Selasa, 15 Januari 2013

buat duit dengan NEOBUX



Hari ini saya nak perkenalkan program PTC yang memang kita boleh duit untuk jangka masa panjang.Bila sebut mengenai program PTC pasti ramai yang mengeluh kerana user terpaksa menghabiskan masa untuk duduk depan PC padahal masa yang diperlukan bukan lama pun!
Jadi, kita kena pandai cari program PTC yang bukan scam dan kita tak ada rasa curiga langsung sekiranya kita hendak upgrade status akaun kepada yang lebih advanced.
Aku rasa ramai yang pernah dengar mengenai Neobux dan sudah menjadi ahli pun namun untuk anda yang BELUM LAGI menjana pendapatan dengan Neobux. Inilah masa yang ditunggu-tunggu.
Apa itu Neobux ?
NeoBux merupakan perkhidmatan PTC (Paid to Click) dengan pendaftaran percuma yang terdapat dalam pelbagai bahasa di seluruh dunia.
Perkhidmatan NeoBux membantu pengiklan seluruh dunia untuk mencapai beribu-ribu pelanggan sasaran yang berpotensi dengan memaparkan iklan mereka (pengiklan) mengikut sasaran lokasi dan pengguna NeoBux boleh menjana pendapatan dengan hanya melihat iklan mereka (pengiklan).
Pengguna NeoBux hanya perlu mengklik pada iklan pengiklan dan melihatnya semasa jumlah masa yang dinyatakan oleh pengiklan (3 saat, 10 saat, 30 saat atau 45 saat).
Selepas melihat iklan itu, pengguna NeoBux akan dikreditkan dengan jumlah yang ditetapkan sebelum wang dalam akaun Neobux mereka (USD$0.001, USD$0.005, USD$0.010, USD$0.015 atau USD$0.020).
Senang nak cakap , setelah kamu semua mendaftar, korang boleh mula menjana pendapatan secara percuma! Jadi, kita boleh menyertai NeoBux dengan dua tujuan, menjana pendapatan dan untuk mempromosikan perniagaan kita ke serata dunia.
 Untuk menambah pendapatan , kita juga boleh menyewa referral dan juga boleh mendapatkan direct referral dengan cara mempromosikan link referral kita kepada rakan-rakan kita.
Anda boleh mendapatkan panduan buat duit dengan Neobux dari forum-forum atau blog yang membincangkan mengenai PTC ini.
 Bukti pendapatan melalui Neobux.
Jika masih belum lagi register di NEOBUX , silalah lakukan sekarang. Sudah pasti , tunjuk ajar akan diberikan! 





   

1 ulasan: